Hvad skal der være på dit roll up banner?

Hvad skal der være på dit roll up banner?

oktober 5, 2021 Slået fra Af Anders Lundtang Hansen

advertorial

Det er praktisk med sådan et roll up banner, fordi det er en måde at tage omtalen af sig selv med, hvis man er til en messe, et marked, et netværksmøde eller noget helt andet, hvor man gerne visuelt vil repræsentere sig selv med andet end bare sig selv, et bord, nogle brochurer og andet medbragt.

Sådan et roll up banner er jo til at få øje på på lang afstand, så det er til at tiltrække folk til ens bod, eller hvor man nu står.

Derfor kan man have forskellige strategier med et banner, om man bruger det som hovedsageligt blikfang, omtale af sig selv, ved at vise et godt tilbud eller noget helt andet.

Man kan selvfølgelig have flere bannere, som man bruger ved forskellige lejligheder, og disse kan man også opdatere, men man bør ikke have for mange det samme sted, da man så forsøger for hårdt at fange opmærksomheden fra folk, og der er mange informationer at tage ind.

Brug det rette budskab med roll up bannere

Derfor skal man tænke over, hvad det er for en anledning, man skal bruge det banner til; for hvis der er mange andre boder med videre, som man skal konkurrere med opmærksomheden om, så skal ens banner nok være præcist, let at afkode og ikke have for mange detaljer, som man skal forholde sig til.

Hvis der er mere tid at have at gøre med, og folk er mere tilbøjelige til at stoppe op hos dig, så kan man have et banner, hvor der er skrevet meget information om ens virke med punkter, et billede og tilsvarende.

Ellers kan man nøjes med at have logo, slogan og måske en maskot på, hvor det så er ens opgave at forklare, hvad man laver, når roll up banneret har lokket folk til.